דף הבית » כמה משלמים על רכב לפירוק
קונים את כול סוגי הרכבים כגון:
אופנועים, רכבים פרטיים ומסחרים
אצלינו תקבלו את המחיר ההוגן ביותר עבור רכבכם.
משלמים במקום במזומן, בביט או בהעברה בנקאית על פי בקשת הלקוח.
מגיעים בתווך של עד 30 דקות , מספקים שירות מקצועי , אדיב ואמין.
רכב המיועד לפירוק נקרא לפעמים גם רכב לברזל. המונח מתאר רכב שכבר אינו מתאים לנסיעה על הכביש ועיקר השווי שלו נקבע בהתאם למשקל שלו בברזל ומתכת (הרכיב העיקרי של הרכב) ולא לפי שווי רכב לנסיעה.
מכאן, שהמחיר שניתן לקבל על רכב שנמכר לפירוק מושפע בין השאר ממחיר הברזל בשוק העולמי. ככל שמחיר הברזל עולה כך עולה גם מחיר הברזל המשומש שממנו ממחזרים ברזל לשימוש חוזר.
זהו חישוב קצת מורכב שכן מחיר הברזל העולמי אינו קבוע ומשתנה (את המחיר ניתן למצוא באתרי מסחר ובורסה המציגים מחירי חומרי גלם שונים לצורכי מסחר). לצד זאת, במכירת הרכב לפירוק ממחיר הברזל לפי משקל יש לנכות את עלויות הגרירה, עלויות הפירוק והפרדת החומרים מהרכב (הרי לא ניתן לשלוח רכב למפעל מחזור פלדה יחד עם גלגלים מגומי, דשבורד מפלסטיק ובד של מושבים).
שנתון הרכב – ככל שהרכב “זקן” יותר כך המחיר ירד | סוג הרכב – ככל שהרכב יוקרתי ופחות פופולרי בשוק החלקים שלו יהיו שווים יותר והמחיר יעלה |
מיקום הרכב – ככל שהרכב רחוק יותר ומצריך נסיעה ארוכה להעברה שלו המחיר ירד | מחיר הברזל בשוק העולמי – ככל שמחיר הברזל גבוה יותר כך גם המחיר יעלה |
מצב הרכב – ככל שהרכב שמור יותר מבחינת פנים ומבחינה מכאנית המחיר יעלה. |
בשורה התחתונה, מחיר רכב לפירוק יכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע עד לכמה אלפי שקלים. בגרר נעם ישמחו לתת לכם הצעה מחיר לקנייה של הרכב בשקיפות מלאה של המחיר.
המטרה של פירוק הרכב היא ל”הפשיט” אותו עד כמה שניתן מהחומרים הניתנים למחזור בכדי לצמצם כמה שיותר את הפסולת שמועברת להטמנה באדמה. מלבד, גומי, פלסטיק ובד, שאר הרכב עשוי מכמה סוגי מתכות שונות שגם מפעלי המחזור שלהם שונים. למשל, עופרת, אלומיניום, נחושת וכמובן ברזל ממנו עשויה השלדה.